7:e december, musikens hus, kvälls-show.

Woohoo! Gick nyss in på dc's hemsida och märkte att discoan & raggan ligger på kvälls-showen. Så nu allesammans, boka biljetter till kvälls-showen på ticnet. Showen är den 7:e december i A-hallen i musikens hus. Förstår ni va roligt ni kommer få? Jätteduktiga dansare och jättebra underhållning. Så köp biljetter (Ja, jag kommer tjata sönder mig). Jättetrevligt iallafall..

Imorgon är det näst sista fredagen som är ledig. Jag ska städa och sedan tror jag att jag ska lägga mig ner i badet, med massa tända ljus och bara koppla av, tvätta bort allt jobbigt. Det ska jag göra och ofcourse som den idol-tönt jag är längtar jag efter att få se min älskade maltes Kevin. Det är rock-tema och jag taggar till tusen, rock är bra. När man är på det humöret iallafall så det är min morgondag.

Nu har Katie Perry bytt klänning typ 300 gånger och jag vill slå henne för hon är så jävla överdriven. Nej, nu ska jag gå ner göra mitt the och försöka somna tidigt ikväll.

Idag känns det bättre och det var skönt att få pepp-talk från Johanna, tack.



Tack tjejer, ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: johanna

självklart älsk

2008-11-08 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0