1: a Advent :)

Vaknade upp i morse klockan sex av världens kli hosta och ont i halsen, kunde inte ens dricka vatten. På något sätt lyckades jag somna om och vaknade igen vid halv elva. Jag fick en mycket trevligt överraskning då, min röst var totalt borta. Jag hade ingen röst alls, kom bara ett pipande ljud. Efter 2 koppar te med hounung och överkonsumtion av Vicks honey så har jag iallafall en liten röst, men inte mycket. Hoppas verkigen det går över tills imorgon i skolan, jag kan inte klara mig utan mitt babbel så länge...

Snart ska jag och mamma göra kötbullar. Vi är ute tidigt och fixar kötbullarna till julbordet. Kanske blir en och annan kötbulle till lunch också, skule tro det. Mammas och mina kötbullar är de godaste näst efter farmors, punkt slut. Tro mig, ni som smakat på våra kötbullar vet.

Sedan vill jag passa på att säga Glad 1:a Advent till alla. Mys-stämmning hemma nu med advents-stjärnor och sådant.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0