Väldigt intressant

Okej, jag suger på att blogga just nu, jag ber om ursäkt. Men tiden räcker inte till. Det är tusen saker i skolan & runt omkring. Så man orkar bara inte skriva.

Igår hade lille-bror konfirmation. Va roligt att träffa släkten. Sedan hade jag dansuppvisning i musikens hus också, det gick jättebra och var jätteroligt! Tänkte lägga upp någon bild på oss 80-talare lite senare. Inte just nu.

Idag känns det som att det är lördag, fast det är söndag vilket känns bajs. Jag har idag varit på Bauhouse & draget med mamma, pappa, mormor & morfar. Köpte saker till lampan och pumpen vi ska montera på baksidan. Kommer bli råcoolt.

Usch, det känns som om jag håller på att bli sjuk också. Fryser och har ont i huvudet. Hoppas inte iallafall. Och en till sak att ta upp såhär, vafan hände med vädret? Jävla piss-väder är det nu fan. Fem grader, skit gud. Är det någon som är med på att skriva ett till klagobrev till väderguden eller?

Nu ska jag "plugga" lite geografi.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0