Mat-tips


Hm, märks det att jag har tråkigt idag? Jag har skrivit en massa inlägg idag iallafall. Skit samma, roligare för Er kanske. Vad vet jag?

Iallafall så vill jag tipsa 2 matprogram. Jag har en stor förkärlek för matptrogram och har alltid haft, ända sedan jag var liten. Så här kommer två tips.

1. "Vad blir det för mat?" med Per Moberg. Jag har nog aldrig sett någon mer intensiv människa än han när det gäller matlagning. Han går verkligen in för sitt lagande och är riktigt underhållande att titta på. Det är också en trevlig miljö. Hans känns väldigt äkta också. Sänds 18.00 på tv4 plus och 19.30 på tv4.


2:a tipset är "Leila bakar". Hur kan det inte vattnas i munnen när man tittar på detta programm? Det sköna med Leila är att hon inte är rädd att använda socker och annat onyttigt, riktigt skönt tycker jag. Man vill bara hoppa igenom tv-rutan och smaka på alla mummsiga tårtor, kakor och bakelser hon gör. Dessutom är hon så oerhört söt och gullig. Sänd på tv4+ 18.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0