Måndagsångest.

Jag tänkte faktisk stanna hemma idag. Jag har övertygat mig själv igår att jag skulle stanna hemma. Men imorse så tjatade mamma på mig. Så då tänkte jag i min klurighet att jag kunde åka in och sedan hem igen.. Men, på bussen så kom jag på att jag måste nog ändå stanna. Dels för att jag måste jobba med mitt geografiarbete idag efter skolan plus att jag ska till tandläkaren så då måste jag åka fram och tillbaka. Så jag får sitta här i skolan med ångest för mitt geografiarbete som jag är sjukt stressad över och bara vill göra klart. Också mitt tandläkarbesök som jag hyser stor skräck för. Jag vill inte alls gå! Snälla, kan någon inte rädda mig för den hemska tandläkar stolen? De äckliga, vassa metall sakerna och de vassa röntgen grunkerna.
En till sak jag har ångest över just nu är att jag ska springa 5 km på idrotten idag. Jag kommer att krivera och typ falla ner död på marken.. Take me away please!!
Så efter skolan idag ska jag till bibblan och fixa med min geografi. Halv fem ska jag vara hos Lina, tandläkaren ligger vid typ kvarnen så jag går vid fyra så jag har god tid på mig. Efter tandläkaren ska jag hem och titta på fotboll, det är ju landskamp ikväll mellan Sverige och Slovenien klockan 19.00 på tv3 för alla som är intresserade..
 
Nu måste jag aktivera mig lite på engelskalektionen, Petter pratar om sin servey oerhört intressant måste jag säga...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0