Maj=BLÄ

Okej, jag är verkligen sämst på att blogga just nu. Ni får ursäkta mig men har verkligen ingen tid över till det. Är sjukt mycket just nu. Hur mycket som helst i skolan typ två prov varje vecka plus inlämningsarbeten. Sedan är det mycket stress runt om kring. Fattar inte hur man ska hinna med allting egentligen. Det är alltid såhär i maj, allting kommer på en och samma gång i maj. Det är fan sjukt jobbigt. Helt oplanerat egentligen. Dumma omgivning. Låt mig vara, jag vill vila..

Imorgon har jag också att göra. Trots att jag kan (hoppashoppashoppas) sluta 10.20 imorgon. Iallafall om jag gör det ska jag, Johanna & Paula stanna kvar och ockupera spegelsalen. behöver verkligen träna på dancehall-dansen till uppvisningen. Så vi ska nog latja lite där en stund. Sedan vill jag hem och sola lite. Men en nackdel med morgondagen är att jag måste storstäda mitt rum. Med det menas att: Torka lister, putsa fönster, byta gardiner, torka allting, dammsuga, svabba och hela rubbet.
Jag vill vara ute i solen! Jag vill fan inte vara inne & städa en hel dag. Bläsch.

Dessutom jag vill göra någoting kul ihelgen, är det inte någon som vet någonting roligt som händer och kan bjuda med mig? Så, med den självinbjudan tackar jag för mig denna torsdagskväll!

Godnatt & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0