Lille-bror.

Min älskade söta lille-bror har blivit stor. Jag är helt förskräckt. Han kommer alltid vara den lilla knubbiga (han var faktiskt det är han var beba, tro mig), töntiga snorungen för mig. Jag kan inte förstå att han har blivit så stor. Jag tänkte, äh i åttan gjorde man väll ingenting och så vidare. Sedan kom jag på att det gjorde man visst och tanken på att min lille-bror skulle göra typ samma saker nu kan jag inte förstå. Som när jag ser han med hans flickvän och de står och pussas så tänker jag, men hallå? Sådär kan de ju inte göra, han är för liten. Haha, usch va konstig jag låter.
Saken är den varför jag kom in på detta var just för att han nyss kom in och visade mig sin outfit han ska ha på sig på fredag när han ska servera på niornas bal. Han var sjukt snygg (Ja, man går säga det om sin lille-bror). Han var jättestilig, han hade ett par skitnygga mörka jeans, en vit skjorta och ovanpå den en svart väst med typ silver/vita småränder på plus en slips under det. Alltså, dunder snygg. Jag ska knäppa kort på fredag och lägga ut i bloggen jag lovar! Haha, he´s a catch. Synd för alla damer att han redan har flickvän...

Okej, nu börjar det kännas underligt att snacka om honom... My point is, jag kommer nog aldrig att inse att han är så stor som han är. Han kommer alltid vara lille snarkus!

Älskling <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0