Kult förfan.

Kom nyss hem från stan, var där ett tag och fördrev tiden med Johanna. Vi gick runt och köpte morsdagpresent och kläder till henne. Tog oss även en latte på Barista, mums.

Nu sitter jag hemma och laddar inför kvällens Eurovison! Vi i familjen ska ladda med grillad fläsk och kycklingfilé med en god sallad som jag ska fixa till. Till efterrätt blir det antingen panacotta eller rabarberpaj. Såklart är vinet framme på luftning också... Kvällens finals ska bli mycket spännande, jag har några småfavoriter. Armenien är ett bidrag jag verkligen gillar, rösten är inte helt bra med låten är oerhört skön och framträdandet lika så. Dannmarks bidrag är också mycket bra, det sticker ut en aning faktiskt.
Min Svenska lärare tycker att jag är smått fanatisk över detta evenemang det tycker inte jag. Det är kult förfan.

Vi får ser hur det går och hoppas att Charlotte iallafall kommer i toppen..
Nu ska jag göra sallad till kvällens måltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0