Klänning!

Ska snart kila iväg till bussen men yänkte uppdatera er lite innan jag kilar iväg...

Igår var jag i stan med familjen och letade kläder till lillebrors konfirmation och skolavslutningen. Letade i flera timmar innan jag hittade min drömklänning. En klänning av Jenny Hellström (Jag älskar dessa kläder, men dom är svindyra) Iallafall, den var skit fin men väldigt dyr. Tur att jag har mina föräldrar så vi kompromissade fram ett avtal och så köptes klänningen in iallafall. I love it! Efter det åt vi lite mat på storken. Hjälpte lille-bror att köpa en konfirmations present till hans flickvän, det kommer bli jätte bra! Gick även till skopunkten och handlade ett par snygga sneakers. Det blev också två T-shirts från New Yorker. Jättesöta!
Kom väll hem vid fem på eftermiddagen. Var en trevlig kväll mamma och jag satt och babblade och drack gott vin. Glodde på Så ska det låta och Indiana Jones.

Idag ska jag iallfall till Safi med Johanna! Vi ska grilla och ha det mysigt. Hoppas bara att vädret håller i sig! Ska bli trevligt.

Men nu måste jag fixa iordning mig!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0