Kan inte sova.

Vaknade jättetidigt imorse och kunde inte somna om. Vet inte varför, kände mig sjukt stressad och de var ju helt i onödan. Iallafall så tänkte jag att det inte var någon idé att ligga och bli arg över att man inte kan sova, så jag drog upp mig. Gick ner och gjorde mig en jättegod frukost, jag gjorde smoothie på färska jordgubbar, vaniljyoughurt, jucie och lite vaniljsocker. Till min supergoda smoothie gjorde jag mig en fullkornsmacka med stureost och en kopp the med honung. Mumsigt va? Hann precis att göra klart frukosten till repris avnsittet av "Våra bästa år", helt flippad serie det dä är.

Idag mår jag inte så mycket bättre, men får dricka mycket the för halsen och föröska proppa i mig pandodil (vet att de inte heter så, men jag säger så). Ska även föröska leta upp någonting som innehåller mycket c-vitaminer. Vi kanske har brustabletter hemma, men ska fösöka hitta någonting annat också så jag kryar på mig.

Nej, nu duger inte detta längre...


Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du blir frisk så du orkar i helgen <3 haha sötnos

2008-05-29 @ 18:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0