Jag krigade folkens!

Med tanke på inlägget från i förmiddags måste jag säga att jag var väldigt duktig. Jag stannade kvar i skolan hela dagen. Fast nu när jag kom hem känner jag att min kropp dog.
Hur som helst, efter naturkunskapen gick jag direkt till bibblan och satte där i 3 timmar cirkus. Det var så krångligt att hitta informationen och jag vet inte ens vad jag själv skrev och det hela vart ju inte bättre av att jag skippat lunchen (Ingen mat= noll koncentration). Efter de där tre timmarna hade jag iallafall italienska tur som jag hade fick vi bara tillbaka proven så fick vi gå sedan. Provresultatet piggade upp mig väldigt, jag fick MVG+ bara ett halv fel. De satt ju inte illa? Så efter provresultatet vandrade jag glatt till mitt skåp för att hämta mina saker. Efter det gick jag till kiosken och köpte en välbehövlig macka och en festis sedan var det bara att vandra tillbaka till mitt älskade bibliotek. Denna gång fick jag iallafall sällskap av Johanna och Karl kändes ju helt okej. Satt väll i 2 timmar till ungefär, tajmade in precis när mamma slutat så jag åkte med henne hem. Skön att slippa bussen kan jag lova. Så väl hemma nu har jag inte gjort mycket, druckit en kopp the med honung för halsen. Ska försöka kolla igenom mitt arbete igen och skriva till det sista så det blir klart tills imorgon.

Hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0