Ingen tid.

Människor. Idag är det tisdag. Dyga dagar både igår & idag. Har inte haft någon fritid alls känns det som. Igår kom jag hem, pluggade, dansade, pluggade & sedan sängen. Idag i skolan var jag så jävla trött så jag och mina väner sket i historia & italienska. Lika bra det! Efter skolan solade jag med mamma och klippte mig och slingade mig.
Det blev inte så stor förändring faktiskt. Trivs i min gamla kaluffs iallafall. Håret kunde ha blivit en aning ljjusare, men det kommer ju att blekas i sommar iallafall..

Imorgon är det nationella i matte. Wish me luck, okey? Tänk på mig speciellt imorgon så jag klarar av skiten. Är helt hispig inför morgodagen. Kommer säkert inte ens få någon sömn och så kommer det gå ännu sämre. Var inte så jävla negativ nu!

Nej, men nu ska jag iallafall gå och göra min iordning.
Sorry för dålig update, men har inte så mycket tid att blogga nu!

Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0