Grattis mamma!

Okej, ursäkta om inlägget under lät som ett påhopp eller om det lät argt. Saken är den, jag är inte arg över någonting. Jag behöver bara få skriva ur mig saker ibland jag bearbetar mina känslor på ett sätt.

Idag är det ju morsdag det har inte undgått någon hoppas jag! Man ska vara snäll mot sin mor idag. Imorse gick vi faktiskt upp och gav mamma frukost på sängen. Det var en riktig lyxrukost för pappa hade gjort croassanger (stavning?) och så hade vi philadelphiaost till det och sylt. Samt jordgubbar och kaffe. Yummie! Hon fick ju också en mugg av mig och en massa lakritspipor av lille-bror.

Annars idag har jag faktiskt städat ur min garderob så jag känner mig väldigt duktig därför. Sedan låg jag ute i solen i några timmar och stekte, fast fick ingen färg tycker jag. Vi åt också en god lunch dagen till ära. Till efterrätt hade pappa köpt panacotta från Kvantum. De var inte alls goda, de va typ sås-aktiga och smakade bläsch. Otur... Sedan åkte jag till affären med pappa och fördrev tiden lite. Nu sitter jag här och funderar över en sak, jag vet inte om jag ska ta tag i en sak eller skita i det. Hm, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0