Ge mig ett sömpiller!

Morgondagen känns skrämmande. Klumpen i magen har varit där hela dagen och jag är oerhört nervös. Kommer nog inte kunna somna inatt heller, trots att jag bara sov 2 timmar denna natt. Ligger på helspänn och vet inte vad jag ska göra för att slappna av. Jag vill helst av allt bara göra någonting, sysselsätta mig med någonting. Jag kanske ska städa hela natten eller någonting?

Nej, det är nervöst och det kommer bli jobbigt. Men samtidigt är det nog bra. Jag är bara sjukt nervös just nu. Men det kommer gå bra, det är ju trots att för ett bra syfte tillslut och det kommer att hjälpa.

Kan någon bara inte ge mig någonting lugnande så jag får sova? En skit dag har det varit idag. Allting har bara kännts som värdelöst idag.

Dessutom, imorgon är det nationella i matte. Undrar om jag ens kommer palla, helt out of focus.

Jaja, nu ska jag inte skriva mer om min negativitet osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0