Eurovisonexpert?

Ja, jag gissade väll helt okej med Eurovision semin igår? Mina tre favoriter jag skrev om gick alla med. Som tur var gick ingen av Irland eller Lettland med. Dock kom Polen(?) med till finalen vilket är någonting jag verkligen inte förstår mig på. Hon såg ut som en transvestit som hade överkonsumerat brun-utan-sol. Dessutom stack hennes knotor ut och man såg bara en stor urringning och det värsta av allt var att hon sjöng som en stucken gris. Usch! Men annars var det ändå helt okej bidrag som gick vidare. Nu är det bara att vänta tills på torsdag då näste semifinal är då med Charlotte. Hoppas verkligen att hon kommer med till finalen, men det tror jag...

Just nu har jag Naturkunskap, jag fick VG på mitt prov som jag inte pluggat någonting till nästan. Tur att man är duktig på att lala lite. Iallafall, jag har skit ont i halsen. Jag tror jag håller på att bli sjuk, mitt huvud är tung och gör ont. Jag har ont i halsen och känner mig allmänt nere.

Efter skolan ska jag först till doktorn. Sedan ska jjag träffa Paula & Johanna. Vi ska promenera på staden och fördriva tiden tills dansen börjar.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0