Ett otroligt pepp-inlägg, jag lovar!

Fyfan vilken äckel  dag det är idag.
Mitt humör är inte det bästa med tanke på en massa saker runt omkring plus PMS-skit.
Dessutom har jag inte haft en lugn stund sedan kvart över tio imorse. Jag började dagen med att skriva klart en historia uppsats efter det lästa jag igenom alla sjuhundranittioelva sidor i samhällsboken om ekonomi (det var jäääätte roligt). När det var klart efter 2 timmar började jag kolla lite på ett gammalt nationelltprov inför det vi ska ha på tisdag. Jag kunde kanske 5 tal på det utan miniräknare. Jippie, va bra det kommer på det provet då. Känner mig verkligen optimistisk inför det. Iallafall, maten räddade mig och det blev lite kycklingsallad till lunch. Efter lunchen satte jag igång med nästa projekt, rensa ogräs på tomten. Det var också oerhört kul. De dära jävla maskros ogräset satte fast så jävla hårt i marken och min järnsak jag hade var inte till hjälp så fick slita som fan. Det var jätteroligt. Sedan orkade jajg inte mer efter två timmar där ute. Så då gick jag in igen och dammsög.
Woho, vilken dag jag har. Rolig va? Nu ska jag iallafall få dricka lite kaffe. Sedan ska jag på´t igen. Mera matte blir det då, min far ska förhoppningsis lära mig hur man räknar multiplikation och division (alltså med huvudräkning) för det kan jag inte.

Japp, vilket oerhört posetivt inlägg det vart. För jag känner mig så oerhörd posetiv och pepp idag alltså..

Snälla, ta mig här ifrån, jag orkar & vill inte mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0