Erat eget val.

Som jag skrivit många gånger innan i en massa inlägg...
Dethär är min blogg och de som läser den läser av egen vilja, de är inte alls någon tvång på att läsa. Det är också jag själv som bestämmer vad jag vill skriva om och hur mycket jag vill skriva. Jag nämner inga namn eller pekar ut någon för det anser jag vara privat. Men jag får ändå skriva vad jag vill, det står till och med i grundlagen. Sedan är det upp till en själv om man vill läsa eller inte. Om man nu blir irriterad eller arg över det jag skriver får man skylla sig själv, det är trots allt ens eget val att man börjat läsa från början...

Sedan förstår jag kanske om man vill stå upp för sina vänner, men jag tycker ändå att om man har en åsikt ska man stå för den själv. Sedan är det onödigt att blanda i andra, det är min åsikt iallafall...

Tycker också det är väldigt onödigt att behöva bli arg och upprörd över sådana här saker.

Men men, som sagt om man nu blir arg och irriterad över det jag skriver, sluta läs min blogg då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0