Englas begravning öppen för allmänheten!

En sak jag inte förstår är det här med att SVT ska sända Englas begravning den 10:e maj. Jag förstår inte alls hur familjen resonerar inte heller hur SVT tänker. Jag menar, hur kan man som Englas familj ens gå med på att låta sin mördade dotters begravning sändas i tv? Dessutom är begravningen öppen för allmänheten, visst det kanske är bra för vänner och sådant som vill komma. Men tänk sådana helt utomstående som inte kännt henne eller så, som får komma in i kyrkan och gå fram till kistan och säga farväl.
Är det bara jag som tycker det är sjukt?
Nej, helt alllvarligt talat förstår jag inte heller hur ens SVT kan komma på tanken? Det här handlar om riktiga människor och känslor. Ingen jävla tv-show man kan göra så att få bra tittarsiffror. Det är helt sjukt för mig! Jag förstår verkligen ingen utav dem. Jag skulle iallafall aldrig låta något tv-bolag få direkt sända på min mördade dotters bgravning. Nej, jag blir sjukt upprörd av detta. Jag kan inte alls förstå.

Okej, människor är olika. Men jag kan inte alls försöka tänka mig in i hur mamman har tänkt där. Jag kan verkligen inte förstå.

Jag tänker iallafall inte titta på sändningen och jag föreslår att vi alla bojkottar detta.

Kommentarer
Postat av: Axelander

Att den är öppen för allmänheten tycker jag ändå är fint på ett sätt, att folk vill visa sitt med lidande och stöd. Men tv är lite att ta i...

2008-05-06 @ 15:09:51
URL: http://alxzander.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag tycker att de där med englas begravning är hemskt, om det vore min dotters begravning eller nått så skulle jag verkligen inte vilja att tv skulle vara där, för vad har igentligen folket med de att göra dom kände inte änns henne .

2008-05-08 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0