Ändrade planer.

Så, hemma igen. Dagen ändrades faktisk en aning mot vad jag trodde...
På idrotten behövde jag inte springa 5 km, thank god. Istället var det valfritt och jag, Johanna & Safi bestämmde oss för kanotpaddling. Det var jätteskoj fastän vi åkte in i lite stolpar och träd, vi hittade faktiskt en boning där troligen någon hemlös bor. Efter skola skulle jag ju sätta mig i bibblan och göra geografi, tror ni jag gjorde det? Nää... Safi och Johanna lyckades övertala mig att följa med till stan och Safis jobb (jag var oerhört svår övertalad). Så vi knallade ner på stan och gjorde inte alls mycket, fördrev tiden bara... Vid fyra hugget vandrade jag mot Lina Borg med darrande steg och kom dit ca kvart över. Som alltid hade jag med mig tandborste och tandkräm och skulle gå in på toaletten för att fräscha upp mina tänder lite. Klantig som jag är lyckades jag på något vis få en massa tandkräm i håret, jippie. De vart alldeles kladdigt och stelt. Hur som helst fick jag snart gå in i undersökningsrummet. Vi tog röntgen bilder och hon kollade snabbt igenom mina tänder. Det visade sig se bra ut, inga hål alltså. Hon sa också att mina visdomständer börja växa ut så att jag kan få värk i hals, mun och öron av detta. Bra att veta! Efter tandläkarbesöket åkte jag bums hem och har inte gjort mycket..
Nu ska jag gå ut till tv´n och titta på fotbollen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0