Yo-anna & Petter.

Fredaaag. Gud så härligt måste jag bara få utbrista. Dagen i skolan var kort & skön. Efter skolan åkte jag hem, drack kaffe & tittade på "Kärlek på menyn". Den var bra, lite förutsägbar men helt okej faktiskt. Sedan har jag hjälpt pappa att laga mat, asgott. Kyckling, sallad & sås i pitabröd. Hihi, jag åt så jag storknade eftersom jag inte ätit lunch idag i skolan. Det var så jävla mycket folk och det fanns ingen plats, så jag fick slänga min mat och gå. Lika bra det, för kan ändå inte äta när det är så proppat med folk.
Snart kommer Yo-Anna och Petter hit. Vi ska ha myskväll, jag ska tvinga dom att titta på "Let's dance". Undra vilka som åker ut ikväll? Hm, kanske Tony? Jag ska spekulera vidare om det så får vi se vad som händer (och fötter) ikväll.

Ha en fortsatt trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0