YES!

Onsdag kväll, klockan är just nu tio över tio. Jag har precis tittat på "Grey's". Ett mycket händelserikt avsnitt, jag älskar det programmet. Japp, en all-time favorite.
Iallafall, tidigare idag vart jag överlycklig. Humöret förändrades snabbt från förra inlägget. Det var nämligen så, att jag som aldrig läser mina mail av en slump såg ett mail från en viss Provoice människa. Det var mitt lönebesked. Och vet ni hur mycket pengar jag kommer få på fredag? 1300 kronor. Jag är överlycklig. Så mycket trodde jag inte jag skulle få (Det är faktiskt mycket för Fröken Madeleine). Så, det gjorde min dag.

Italienskan gick bra att plugga på så hoppas det går bra imorgon. Nu ska jag sussa.

GONATT ´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0