Trevligt

Denna tisdag har varit en mycket bra & trevlig tisdag.
Kom in till stan vid två och mötte upp min vän. Vi begav oss mot Storken, trevligt.Som jag skrev var det ett tag sedan man fikade där. Jag tog en chokladboll och en stor capuccino. Yummie. Min kära vän åt en prinsessbakelse och drack jaffa till det. Vi hade det väldigt mysigt och pratade om allt mellan himel och jord. Jag trivs verkligen i sällskapet av dig. Vi satt där i ca en och en halv timme när Johanna och hennes vän dök upp. Trevligt var det, så vi satte oss och pratade lite mera. Mycket trevligt!
Halv fem gick vi mot stationen. Johanna & hennes vän försvann. Min buss gick tio i fem så jag & vännen min satt i en busskur och mös tills min buss kom. Det var väldigt mysigt. Men tönten som jag vägrat bjuda mig på fikat hade stoppat ner pengar i min ficka för fikat. Söt, visst?
Väl hemkommen har jag inte gjort mycket, kollat lite på italienskan. Tittade även på "Gossip Girl" och nu den nya serien som jag inte vet vad den heter.

Ska nog sova tidigt ikväll, ska försöka iallafall. Är jättetrött.

Godnaat!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi & våra vänner haha !

2008-03-11 @ 21:31:57
URL: http://johannaamarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0