Tråkigt inlägg.

Det är tisdag idag, men det känns som att det är måndag. Usch, det känns inge bra att tappa bort dagar såhär. Men skönt ändå nu är det bara 2 dagar kvar i skolan sedan lov.
Idag har jag inte gjort mycket. Skola först, ingenting speciellt hände. Jag & Paula försökte komma igång med vårat arbete om ekologi men det gick inte alls så bra som vi trott. Det var riktigt svårt! Men men annars var det inte mycket att hänga i julgranen. Jag gick inte på italienskan men vad gjorde det? Den var tydligen inställd ändå. Gick ner till Nautilus och tog mig en simm-tur. Simmade i 40 minuter, det får faktiskt duga för att vara 1:a gången på länge. Efter det solade jag med, fick lite färg faktiskt. Det var väll dagens duktiga iallafall.

Nu ikväll blir det bara en massa slö och sådant. Ska väll fösöka lägga mig så tidigt som möjligt idag också,  man blir trött av att träna.

Så längtar jag efter min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0