Sorry!

Jag får be så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering. Men saken är den att jag varken har haft tid eller ork för att blogga någonting. Men nu är jag tillbaka så ni vet. Det har inte alls hänt mycket sedan sist jag bloggade om jag ska vara ärlig. Jag har haft det rätt så tråkigt och ingenting roligt har hänt. Tur att jag har underbara personer som lyser upp min tillvaro.
En sak kan jag dock berätta om och det är att jag har sagt upp mig. Efter en kort tids anställning hos Provoice så tog jag mitt förnuft till fånga och insåg att jag inte skulle orka. Jag menar, det är sjukt mycket i skolan så har jag min dans också. Dessutom måste jag hinna få ta hand om mig själv också, jag börjar förstå att jag måste ta det lugnt för att orka och det fanns ingen möjlighet för lugn om jag skulle fortsätta jobba. Ingen fritid alls. Så som tur är har jag min kära pappa som hjälpte mig att säga upp mig. Som tur ar behövde jag inte jobba uppsägningsveckorna eftersom jag bara har varit provanställd nu. Skönt! Trivdes inte alls där, mådde inte bra när jag var där hade bara ont i magen och trivdes inte alls. Så nej, telemarketing är ingenting för mig.

Förutom uppsägningen har jag dödat mig själv med plugg. Jag har geografiprov på onsdag och det är verkligen sjukt svårt och sjukt mycket att plugga till. Jag har ingen aning om hur jag ska lära mig allt. Okej, jag kan en del men inte nära av allt. Så imorgon måste jag verkligen råplugga också och jag orkar inte. Blä på skolan just nu, det är verkligen sjukt mycket att göra. Nästa vecka har jag italienska prov och en bokreccension (jag har inte börjat läsa boken än, inget jag säger utan jag har verkligen inte läst ett jota). Sedan har vi Ung Rebell också, en uppsatsskrivning. Veckan efter det har jag prov i engelska. Sedan är det säkert en massa mer saker som jag bara inte skrivit in i min kära agenda.

Helgen är just nu väldigt efterlängtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0