Slyn-Berta!

Okej, jag måste verkligen sluta att skjuta upp saker & ting. Sitter här hemma och måste verkligen plugga italienska. Men jag är så grovt trött så jag vet inte vad. Mitt huvud känns bara som att det ska sprängas (fortfarande) och jävla Berta gör min vardag till ett helvete. Har en sådan sjuihelvetes mensvärk så jag vet varken ut eller in. Känns som att jag ska göra en sådandära som hon på tv'n gjorde. Spy när som helst, mår as illa.
Ser ni, jag har ju värsta bra ursäkterna för att inte plugga.
Å andra sidan så är ju provet imorgon och jag kan inte alla adjektiv, alto, bello, simpatico. Tu sei bello. Visitare och allt va de nu är. Så ska väll kila.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0