SKIT !

Skolan. Skön dag idag iallafall. Geografi provet gick väll bra. Det jag klarar mig nog på iallafall, så det är bra. Efter det hade jag matte, vi fick reda på våra halvvägsbetyd. Jag hade G WOHO! Tro mig, efter mina prestationer de senaste lektionerna var jag seriöst orolig. Iallfall, efter matten slutade jag. Härligt! Naturkunskapen var nämligen inställd så vi fick beting på samhällskunskapen. Så jag har slutat nu, jag, Paula & Johanna skulle gå till danssalen för att dansa inna Ultimate show-träningen. Men rätt som det var kom en jälva tjej och sa att hon skulle ha salen. Wtf! Vo vart inte speciellt glada på henne. Speciellt inte jag, hon förstörde mitt humör. Tänkte åka hem med flickorna här övertalade mig att stanna kvar. Vi ska gör våran beting uppgift snart, den är om EU. Värkar vara rätt svårt och så. Men vi är duktiga så heja oss. Dansen börjar igen vid tre och då ska vi banne mig få ha salen. Annars dödar vi henne.. Visst?
Iallafall efteråt ska nog jag & Johanna hem till Safi. Förhoppningsvis. Annars får vi stanna kvar i stan i 100 år och vänta på dansen ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0