Skit väder ute måste jag säga.

God morgon folkens! Hoppas att ni mår bra idag trots skitvädret ute.
Idag är jag trött, somvanligt fast känns nästan som om jag är ännu mer trött än vad jag brukar vara. Skönt att jag bara har en kort dag idag då. Sitter just nu på svenska lektionen, vi har rast. Har precis renskrivit klart "ung rebell". Snart ska Anna läsa högläsning ur en bok, skönt. Efter det har vi matte, suck. Hoppas det var idag som Rolf var ledig och vi skulle få vikarie. Pallar inte med honom. Så ligger jag så jävla långt efter i matten, jag måste verkligen jobba ikapp någon dag. Men får aldrig orken till det. Men men, det måste göras någon dag iallfall.
Efter matten har jag italienska och prov (!). Det kommer nog gå bra hoppas jag, kan nog det mesta. Ett G blir det iallafall. Så efter provet slutar jag. Skönt, då ska jag hem och köra lite med pappa. Så akta er för en grön Skoda Octavia där ute på landet.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0