mys

Måndag eftermiddag och jag är sjukt trött. Gårdagen blev lyckad iallafall. Jag & min vän hade det väldigt mysigt och trevligt. Det vart långa djupa samtal och en massa kladd. Mysigt.

Imorse vaknade vi upp av min fantastiska väckarklocka. Vi gjorde oss iordning och åkte in till skolan. Jag hade ju mitt utvecklingssamtal. Det gick bra, inget att oroa sig för alls. Egentligen skulle vi ha ätit brunch efteråt men jag ville hem och kolla till brodret. Han mår inte så bra, så är ju tvungen att ta hand om honom en aning. Så hemma nu har jag inte gjort mycket. Har arbetat lite med min grammatik i engelskan. Tittat på "våra bästa år" och inte mycket mer. Som sagt är jag sjuk trött. Funderar på att ta mig en lite tupplur faktiskt.
Sedan ikväll är det iväg på dans, disco. Känner mig inte speciellt taggad just nu, men det löser sig alltid när man väl kommer igång.

Ha de bra sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha vi var ju helt vimsiga när vi dansa ;D

2008-03-17 @ 20:56:20
URL: http://johannaamarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0