Min tisdag, oerhört intressant.

Idag har varit en rätt så sjukt jobbig tisdag. Började dagen med ungrebell där man skulle skriva en dagbokssida om någonting konsitgt, var väldigt konstigt & svårt. Efter det hade jag naturkunskap, men den var inställd, skönt. Iställe gjorde jag och Safi klart några gamla uppgifter vi hade kvar sedan innan. Och eftersom Naturkunskapen nu var intsällt fick vi en betydligt längre lunch. Lång lunch = We like. Jag tror att vi i Sp1c älskar lunchen. Idag var det ändå ingen god mat, men Safi gick och hämtade från den muslimska kycklinggrytan åt mig och jag säger bara I like. Såklart frossade vi i sallad med dressin också. Iallafall, Safi & Johanna gick men jag och Paula orkade inte gå så vi stannade kvar i matsalen. Vi satt och pratade om allt mellan himel och jord och efter ett tag kom Kristoffer. Jag tvingade på Paula att äta kncäkemackor (Vår nya last, no good). Vi satt & babblade en massa strunt saker. Väldigt trevligt. Men tiden går fort när man har roligt. Helt plötsligt fick jag ett sms av Johanna där det stog att vi hade börjat. Haha, vi hade suttit i matsalen i 1 och en halv timme. Så det blev springa av till historian. Nästan direkt fick jag och Paula ett skrattanfall då vi hade roligt åt en sak. Haha, vi var riktigt trötta. Men kul hade vi!

Efter skolan vandrade vi mot bussen och jag måste bara få tala om att Johanna var på riktigt extacy-humör. Förstår inte vad hon gick på? Heelt speedad var hon iallafall. Haha, sjuk människa när vi står och väntar på bussen skickar hon ett sms med innehållet: "Blåblå vad blir det? Blåbär". Haha, min sötnos!

Imorgon har jag mitt fruktade geografiprov i Klimatologi så tänk på mig klockan 08.30 imorgon är ni snälla. Jag hoppas verkligen det går bra för jag har dödat mig själv i plugg de senaste dagarna. Efter skolan är det Ultimate show. Efter det ska jag åka hem till min kära hoe, Safi. Sedan klockan 19.00 är det Dancehall.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0