Min lilla bror!

Söndag morgon. Blev väckt tidigt idag eftersom vi skulle upp & gratta min lille-bror. (som inte är så liten längre). Fyllde byx-myndig idag ocg grejer. Japp, han fick 2 linnen av mig iallafall. Så fick han American Pancakes till frukost. Den lilla goffaren, så fick han en stor burk med små-godis. Haha, jag förstår inte. Han kan verkligen äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Det är sjuk orättvist att det inte är så för mig.

Idag ska jag baka chokladbollar till min lille-bror, pappa måste bara handla havregryn först eftersom vi inte har något. Så det blir nog bra, sedan skulle han tydligen ha winerbröd också (!). Som sagt, en riktig gotte-nasse är han.
Vid fyra ska jag in till stan iallafall och möta upp min vän. Vi ska hem hit sedan och mysa. Ska väll titta på "hide and seek" ikväll också. Den är inte så bra, men det duger iallafall. Får se om det blir någon mer film också som pappa har hämtat. Om det finns någon bra det vill säga..

Imorgon har jag utvecklings-samtal, det ska nog gå bra. Efter det blir det brunch men vännen. Så ska jag nog simma med mamma imorgon också. Så är det ju dans med. Hm, blir mycket imorgon.

Ajja, ska nog gå upp och göa min iordning nu allafall.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0