Mätt & (o)belåten.

Fredag kväll och jag ligger här i min säng mätt & belåten. Eller belåten, får mest bara ångest tankar över att jag ätit så mycket. Me whatever.
Åt iallafall pappas goda hemgjorda cesarsallad, yummie! Kyckling, ruccolasallad, sallad, tomater, krutonger och cesarsås, kan det bli bättre? (Nej, tror inte det). Iallafall..

Fredagen har varit helt okej. Skolan gick fort idag var rätt så händelselös. Träffade Sveriges snyggaste man, den ni!
Efter skolan gick jag ner på stan med min vän. Han hjälpte mig med lite shopping. Köpte mig ett par gråa stuprörs jeans från Gina. Saltvattenspray från H&M. Sedan köpte jag även present till lill-bror som blir byxmyndig på söndag. När vi shoppat gick vi bara fram och tillbaka och njöt av varandras sällskap. Gick in på Forum och satte oss på en bänk utanför Stadium i några år. Haha, glodde på folk och sådära. Det är roligt att glo..
Vid fyra åkte jag hem ifrån min vän. Sedan väl hemma har jag inte gjort mycket för världen.. Ätit.

Så nu klockan åtta blir det "Let´s dance" och så i pausen blir det "Så ska det låta" (Spelar nämligen in det när Lets dance är). Riktig tv kväll alltså.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vem är sveriges snyggaste man :O ?

2008-03-15 @ 17:11:16
URL: http://johannaamarklund.blogg.se
Postat av: Madeleine

Haha, Andreas såklart. Vem annars? :P

2008-03-17 @ 14:16:55
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0