Lördag

Alltså, jag har varit sjukt död idag, därav min dåla uppdatering. Men har hört att blogg.se har krånglat ändå så lika bra de.
Iallafall, gick upp tio somvanligt och lyssnade på melodikrysset med mamma & pappa somvanligt när jag är hemma om lördag morgonar. Det kan bara inte missas.
Iallfall, efter krysset drog vi oss in till FMV och gymmade. Jag vart helt off när det var 2 övningar kvar. Jag typ dog och art likblek och helt orkeslös. Usch, det var riktigt jobbigt och tog som fan på kroppen. Så har varit helt död efter det. När jag kom hem fick jag reda på att det inte blev något "Texas long horn" eftersom bror min kännde sig urslig. Så vi vart hemma. Passade då på att kolla på film, det blev då "Juno" som jag har tänkt se ett tag. Den var faktiskt riktigt bra, att rekomendera!

Iallafall, sedan satt jag bara och laddade inför melodifestivalen. Åt en god måltid som bestod av fläskfilé och klyftpotatis. Jag och mamma pimplade vin till det. Mumms, har längtat efter det (!). Nåja, efter middagen satt vi och babblade i tusen år om allt och ingenting. Somvanligt. Iallafall, klockan åtta satt vi bänkade framför tv'n med tända ljus. Ett stort fruktfat bestående av försk annanas, honungsmelon och vindruvor. Samt ett glas vitt. Det var riktigt toppen!
Jag satt & hejjade på Sibel och Sanna. Dom var klart bäst hade dom bästa låtarna iallafall. Så jag hejade starkt på dem. Men så kommer anorexia-fallet och tar hem hela skiten. Jävla Charlotte Pirelli. Okej, de kan faktiskt gå hem i eurovision, men! Tror ändå att Sibel hade haft större potential!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0