Lördag.

Lördag. Idag vaknade jag klockan tio lagom till melodikrysset. Åt frukost och lösta krysset med mamma & pappa. Haha, kunde nästan ingenting somvanligt men iallafall.
Vid typ halv tolv åkte vi till F16 för att gymma. Det gick bra, vi krigade allihoppa så efteråt kände man sig väldigt duktig. Jag körde överkropp, så kommer ha en skaplig träningsvärk imorgon. Men då vet man att man har jobbat iallafall. Duktig Madde! Kom hem och har inte gjort mycket. Har väll ätit, duschat och fixat mig iordning. Ska snart ner till stan och möta min vän. VI ska sedan hem hit & glo på melodifestivalen. För alla er okunniga är det 2:a chansen idag. Mina favorit är Sibel, hoppas verkligen hon kommer med. Sedan hoppas vi innerligt på att Carola inte går vidare. Vi bojkottar henne tycker jag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Påpekaren

Haha,att du alltid ska skriva till dig själv i 3:e person.

2008-03-08 @ 16:56:23
Postat av: Paula

ouuuh who's the friend?

2008-03-09 @ 16:51:38
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0