Jag älskar påskkärringar

Skärtorsdag idag och så far har ingen påsk-kärring kommit och plingat på. Asch säger jag bara. Jag älskar påskärringar och jag väntar med spänning på att få se någon. Hoppas! Vi har iallafall en jättestor godispåse i skafferiet där nere så vi behöver lite små söta kärringar eller kaniner som kommer och tigger godis innan deras färd mot blåkulla.

Annars har dagen varit helt okej. Jag har någon otur med mina fingrar tror jag, jag klämmde mitt lill-finger i skåpet imorse. Skit skåp. Annars har dagen varit helt okej som jag sa. Jag, Safi och Athena satt och muppade oss under vår håltimme. Svårt att förklara våran sjuka humor, men vi hade det trevligt. Engelska grammatik prov hade vi också sista lektionen, jag hade inte pluggat någonting men de gick väll ändå. HIttade nog på några egna böjningar, men whatever.
Efter skolan åkte jag och Johanna till Dig it och köpte biljetter till Uppsala dans festival. Det blev guldpasset och jag ser fram emot den dagen. 12 april för alla er som undrar. Biljetter säljs på Digit. Kommer bli hel-kul. Efterfest på orange också. Be there!

Iallafall resten av dagen ska ägnas åt städning, cykling och matlagning.

Flyg försiktigt alla kärringar, det blåser ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0