Inga böcker

Onsdag morgon. Sitter i bibblan nu med Lisa och Johanna. Vi har inga matteböcker med oss idag så vi fick inte vara med på lektionen. Lika bra det, är ändå skit trött. Jag har en sådan jävla huvudvärk, den går från ögonen upp i huudet och så ända ner till magen för där mår jag illa. Tyck synd om mig.
Fast en bra sak är att jag fick tillbaka mitt geografiprov imorse, fick mvg det var roligt. Det känns skönt när man liksom får "betalning" för sitt hårda arbete. Så jag & Paula satt och var överluyckliga över våra resultat. Jippie.
Sedan idag har vi naturkunskap och samhällskunskap. Det är faktiskt inte så jobbiga lektioner. Det är ju ultimate show träning idag. Men jag ska nog inte gå på den eftersom jag måste hem och plugga till mitt italienska prov som jag har imorgon..
Men annars har jag ju Dancehall ikväll. Ska bli skojj..

Nu ska jag vara social. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0