hihi

Söndag idag. Usch vad helgerna går snabba nu för tiden. Känns inte som att det har varit helg ens, skulle gärna vilja ha en till dag. Har iallafall bara tagit det lugnt nu denhär helgen så kommer förhoppningsvis vara lite mer pigg i skolan denna vecka.
Igårkväll var mycket trevlig. Jag & min vän kom hem hit, tittade på melodifestivalen. Jag blev oerhört glad av att "Androla" åkte ut. Först och främst så tycker jag inte om Carola, men seriöst låten var inte bra och deras framträdande var ju ett riktigt sömnpiller. Ellerhur? Det var ju jättetråkigt att titta på faktiskt. En annan bra sak var ju att min favorit, Sibel gick vidare. Jag tror faktiskt att hon skulle kunna gå långt i Eurovision. Men min favorti i finalen är nog ändå Sanna. Hennes låt är så jävla underbar så jag vet inte vad.
Iallafall, efter melodifestivalen kollade vi på lite olika filmer och pratade. Vet inte hur sent det vart med det vart typ 3 timmar sömn bara. En väldigt trevlig kväll. Den var behövlig.

Nu ska jag gå och plugga mattematik, trevligt va?
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0