Godkväll bloggen.

Go' kväll. Har precis tittat på "Criminal Minds" och det var ett förvånansvärt avslut måste jag säga. En riktig cliffhanger, jag blev chokad rent ut sagt. Bara så ni vet om det.

Idag annars har jag faktiskt gjort mycket nytta. Efter skolan åkte jag hem och körde lite med pappa. Det gick faktiskt bra, körde ute på gamla E4:an så de var lite läskigt iallafall. Tur att pappa är en bra handledare.
Väl hemkommer tittade jag lite på tv och efter det städade jag. Städade vardagsrummet och mitt eget rum. Då kände jag mig duktig. Sedan så efter matten satte jag mig på motionscykeln idag igen. Känner att jag börjar komma igång med träningen nu och det är ju bra. Ska gymma på lördag med. Det känns skönt..

Jusst nu tittar jag på "Debatt" på 1:an. Just nu är Blondinbella med och debatterar om mode och sådära med Ebba von Sydow. Sedan är det någon arg pojke som inte vet vad han snackar om. Nej, jag förstår inte dessa människor. Hm, konstigt.

Iallafall, imorgon efter skolan ska jag shoppa med min vän.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0