God morgon!

Torsdagsmorgon, eller?
Känns som om jag inte vet vilken dag det är riktigt, men har kommit fram till att det är torsdag idag iallafall. Bara idag och imorgon. Sedan helg. Jösses, vad skönt! Idag är en jobbig dag i skolan, vi har inte lunch förrns halv ett. Inte ett dugg kul, dessutom har jag tappat bort min penna (hela världen går under). Torsdagar är sjukt jobbiga faktiskt. Men men, har svenska nu. Vi ska jobba med "ung rebell" alla sitter och läser men jag är faktiskt klar.

Idag när jag kommer hem ska jag städa. Det behövs verkligen städas på mitt rum, det är oerhört dammigt och äckligt så jag vet inte vad. Så ska bli skönt att få lägga sig i ett nystädat rum ikväll. Kanske ska passa på att byta lakan när jag ändå är i farten. Får se vad jag orkar med och så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0