Fika

Tisdag förmiddag. Om cirka 20 minuter ska jag ge mig iväg mot bussen, ska in till staden och träffa min vän. Vi ska fika på storken tror jag nog, mums! Ska kanske träffa Johanna och hennes vän också. Trevligt, trevligt. Det var skönt med en ledig dag idag behövdes en dag att bara göra ingenting på. Fick sova ut ordentligt också, var jätteskönt faktiskt.
Annars idag ska jag plugga lite till mitt italienska prov också. Det är inte så svårt att plugga på eftersom Jordan är så bra och skriver ut häften vi ska plugga på, jag älskar henne. Där har vi en bra lärare, Jordan & Maria kan ju byta plats tycker jag.
Just nu sitter jag och tittar på våra bästa år, äntligen har dom listat ut att Marlena är mördaren. Nu drygar dom bara ut tiden innan dom tar fast henne och så. Suck!
Nu ska jag bege mig, uppdaterar när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0