Utkast: Ojojoj, ni ...

Ojojoj, ni ska se våran nya tunga tv. Det är en 40 tums LCD tv. Riktigt snygg faktiskt och stor. Är inte alls van vid en så stor tv. Men bra  va han iallafall. Premiären på tv'n vart såklart fotbollsmatchen mellan Portugal och Tyskland. Portugal förlorade, vilket känns förjävligt. Jag hatar Tyskland. Kan de inte bara åka ut? Seriöst, om de kommer till finalen tar jag nog livet av mig. Kanske iallafall... Nej, men till fotbollen var de trevlligt iallafall, ett glas vin och lite popcorn gjorde susen efter denna arbetardag...

Morgon dagen då, hur ser den ut? Jo, klockan 12.00 blir det en mindre midsomamr lunch med mor & far (lille-bror ska nämligen servera på ett bröllop). Efter det ska man försöka göra sig iordning och sådära... Mamma och pappa drar iväg vid fyra tiden och jag ska vänta in Johanna. Vi ska dra in till stan en snabbis för att träffa lite människor och annat. Sedan hem tillbaka hit för att grilla och ha det väldigt mysigt. Midsommar är överskattat och vi ska minsann bara ha en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0