Tvätterksa.

Måndag idag och jag har faktiskt lite planer. Under dagens gång ska jag tvätta, mamma lärde mig lite igår hur man skulle göra. Alltså vad som ska tvättas i vilka grader osv. Sedan när mamma kommer hem ska vi ta en promenad, "blodtrycksrundan" som vi kallar det. En lagom liten runda som är skön att gå. Skönt med lite motion också, märkte igår när jag satt på cykeln att kroppen inte är i topp-shape direkt.
Sedan ikväll så kommer Johanna hit och ska göra mig sällskap. För hoppningsvis kommer jag också få en natt-kamrat med. Vi ska iallafall mysa och ha en riktig slapp kväll med massa prat och mys.

Just nu sitter jag här med en egengjord latte. Jag har blivit hel-beroende. Kan verkligen inte sluta dricka de. YUM!




Nej, nu kallar tvätten, dags att kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0