Team Ryan Philippe!



Det är så att Reese Witherspoon och Jake Gyllenhaal ska flytta ihop nu. Jag tycker då inte de paret passar ihop. Jag blev värsta besviken när hon och Ryan Philippe skilde sig. Seriöst, de är ett mycket, mycket sötare par. Jag tycker väll att de passar bättre ihop också för deras gemensama insats i filmen "Cruel Intensions". Om ni inte har sett den filmen, se den! En oerhört bra film. Iallafall, så jag tycker att Reese ska dumpa Jake och satsa på Ryan istället. Ska kanske trycka upp en sådan där tröja alla kändisar har, ni vet "Team Ryan Philippe" eller någonting sådant. Skulle inte de vara lite coolt? Haha, jag & mina idér. Iallafall, säg till om ni vill vara med i mitt team!

Hur som stans så är iallafall Reese Witherspoon en otroligt vacker människa. Jag älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0