Stockholm i mitt hjäääääärta

Sitter här med en smoothie i handen och "Våra bästa år" på tv'n. Även fast det programmet just nu är helt spårat kan man inte låta bli att titta på det. Haha, jag och mamma brukar sitta och snabbspola igenom hela programmet ibland, de räcker. Märkte nu till min stora förvåning att de bytt skåldespelerska på karaktären "Belle". Helt käppt får jag lov att säga. Det ser inte alls ut som henne, hatar när de gör sådär i serier, byter skådelspelare man blir helt förvirrad.

Anyway, som jag skrev igår är det prämiär av "Allsång på skansen" ikväll. Så ikväll ska jag och Johanna sitta bänkade och sjunga med Anders och de andra. I kvällens avsnitt kommer Arja Saijonmaa, Christer Sjögren (euw), Miss Li, Bosse Parnevik och Håkan Hellström. Allsång är inte allsång om inte Håkan är med någon gång, han symboliserar sommaren också. Jag älskar honom, han är nog Sveriges bästa textförfattare.
Jag ska nog försöka få pappa att köpa hem lite jordgubbar som vi kan ha till & mysa med. Vore trevligt & gott.
Iallafall, Allsång på skansen 20.00 på 1:an. Don't miss it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0