Städerska

Jag är sjukt trött nu. Vet Ni vad jag har gjort? Så här är de, jag har dammsugat & svabbat hela huset. De tog två timmar, alltså utan pauser. Jag är helt död i kroppen fan. Jag tror också att jag är sjuk i å med att jag har ont i halsen, kroppen och växlar mellan att frysa ihjäl och varmas ihjäl (uppfann ett nytt ord där). Nej, så idag blir de bara ta de lugnt för min del. Pappa är inte hemma ikväll, han jobbar i Lindköping och ska sova hos farmor. Markus är hos Linda och kommer hem sent så nu väntar jag bara på att lilla mamma ska komma hem. Jag ska laga mat idag men vet inte om det är någon idé om de bara är hon och jag? Vi får se hur sugna på mat vi är...

På ta om mat så gjorde jag mig en skit god smoothie nyss. Jag hade i jordgubbar, hallon, vattenmelon och vaniljyoughurt såklart. Så lite vaniljsocker med gör smaken bra. Yummie.

Nej, nu ska jag titta på Bachelor på femman, de var ett tag sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0