Snabb sammanfatting.

Jag vet, sämst uppdatering senaste dagarna. Men har varit upptagen av det fina vädret och gjort annat på min fritid.

Måndags var det skola, slutade vid halv två. Jag & Johanna gick ner på stan där träffade vi lite folk och hade det trevligt i solen, vi skulle egentligen gå till Boland och dansa men vi orkade inte. Så på vägen satte vi oss på en mysig gräsmatte och chillade. Efter ett tag gick vi till Salabacke och sedan till stan igen. En riktigt långpromenix!

Tisdags, igår var jag med i skolan och slutade elva. Åkte till gottsunda med Johanna & Safi för att titta på något skol dm mellan olika högstadie skolor. Efter en timme kanske åkte jag och Johanna tillbaka till stan. Vi gick runt och träffade lite folk. Johanna åkte hem halv sju så jag var kvar med Rodi & Dana. Vi satt på McDonalds när en full-gubbe kom och var pratsugen. Han var mycket konstig och snackade en massa gojja. Iallafall åkte jag hem vid sju-hugget.

Idag, sista dagen i ettan. Var jag först på en lektion, geografi och fick reda på mitt betyg! Efter geografin var det dags för stockholm. Klassen åkte på klassresa vilket var mycket trevligt. Vi åkte till centralstation i stockholm och gick därifrån till skansen, en bra bit att gå för er som inte vet. Så trötta och svettiga kom vi fram vid tolv. Vi gick och strosade omkring och såg på Guereza, flamincos och sälar. Sedan skulle vi mötas och läsa upp myter. Efter det fick vi mer tid, men lata som vi är orkade vi inte kolla på mer djur. Så vi satt och åt glass i solen istället, mycket bättre. Vid tre skulle vi åka hem igen, vi tog bussen tillbaka och som tur var fick vi åka gratis tack vare Athena. Yay! Men jag säger bara, vilken värme. Höll på att dö av värme slag fan. När vi kom tillbaka till Uppsala träffade vi vänner. Satt först och tog de lugnt i slotts-backen efter det träffade vi några andra och åkte runt lite med dem. Åkte hem nio...

En lite update iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0