Såpp

Nu är jag framme i Västervik. Kom fram igår eftermiddags. Gårdagen gjorde vi inte mycket. Åt mat samvanligt och tittade på fotbollen, trevligt, trevligt. Idag vaknades det tidigt för att förbereda inför kvällen. Kom upp åt frukost stack iväg och "köpte te" (så säger vi här i westerwik). Har nyss duschat så känner mig fräsch. Känner mig dock inte så snygg i håret i och med att det är uppsatt i fyra knutar så det sedan kan bli lockigt.

Just nu springer alla runt som jehun och vet inte vad de gör. Det är rätt stressigt inför partayet ikväll. Det ska handlas mer, skruvvar saknas, cateringen kommer för tidigt and so on.. Det kommer nog gå i lås iallafall.

Nu ska jag gå upp och hjälpa till med dukningen.

Wedugt woligt så som vi säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0