Så kan man säga.

Tjong i medaljongen som man också kan säga...
Jag håller just nu på att återhämta mig ifrån förlusten mot Ryssland. Men ändå, rätt åt oss. Sverige spelade inte bra! Ryssland var bättre och så är det. Sorligt, men sant. Jag och ett gäng vänner satt utanför flustret och glodde, mobat jag vet men är man inte 18 i denna stad är man inte. Hur som helst var det faktiskt trevligt, trevliga människor jag känner må jag säga.

Annars idag började dagen på gymmet. Jag körde armar, bröst och rygg och jag antar att det kommer att kännas ordentligt imorgon... Efter gymnet fick jag stressa ner på stan för att hinna till doktorn, jag hann precis. Efter doktorn träffade jag Adi, vi satt på Storken och pratade om saker. Jag drack the, jag var på det humöret.
Vid två tiden mötte jag upp Johanna, vi gick till donken och sedan Hemköp. När vi var mätte och belåtna begav vi oss till Gottsunda och Safi, nmär vi kom dit hade hon lagat mat så var tvungen att proppa i sig lite till. Sötnos! Vi åkte snart in till stan igen, där träffade vi Rodi och Dana av en slump. Satt på stora torget och dusskuterade fotboll och en gamal alkis som hade däckat bredvid oss. Han snarkade väldigt högt, de var roligt...
Efter en stund gick vi och träffade en massa annat folk. Jag och Johanna gick åter igen till Donken och poulära som vi är kom alla efter. Klockan 20.40 märkte vi hur mycket klockan var och sprang ner till stadsparken...

Efter fotbollen gjorde vi faktiskt inte så mycket. Irrade runt på stan ett tag och sörjde vår förlust...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0