Ny tv!

Nu ni ska ni få höra allt. Fallet är så att våran kära tv har gått sönder. Eller, färgen har typ gått sönder så bilden växlar mellan lila, grön och rosa-röd. Därför bestämmde sig mor och far för att genast åka in till stan för att köpa en ny tv. Tidpunkten kunde väll inte varit bättre heller eftersom de rear ut en massa butiksexeplar och sådant där. Så nu får vi se vad för skojig tv mor och far kommer hem med...

Annars idag har jag varit duktig. Dagen börjades med telefon prat i ca två timmar. Till mina samtal avnjöt jag en god smoothie. Efter allt snack var jag duktig och städade hela övervåningen. Det var jobbigt, men det vart väldigt fint. När de var klart gjorde jag en ny smoothie (beroendeframkallande) och tittade på filmen "Stolthet och fördom". Efter filmen drog jag ur tummen ur arslet och drog ut med bilen och körde lite med pappa. Det gick faktiskt bra...

Nu som sagt sitter jag här och väntar spänt inför den nya tv'n (hah, vilket liv?). Nej, men jag lovade faktiskt mamma och pappa att fixa maten också senare till de är på väg hem igen.

Nu ska jag göra någonting annat roligt, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0