Madeleine här igen.

Tack så mycket älskling för de lilla update innlägget nedanför. Gullunge!!

Idag har jag varit ute hela dagen och jag har faktiskt fått färg, mest på bröstet och armarna man ser faktiskt strecken efter bikinin. HUr som helst så förenade jag nytta med nöje när jag samtidigt pluggade till samhällspovet jag har på tisdag i lag & rätt. Är faktiskt inte så mycket med tanke på vad vi har haft innan. Så satt ute från elva tills fyra då fotbollsmatchen mellan Sverige och Ukraina började, Sverige förlorade som sagt med ett mål. Skit också! Jajja, de vill inte ta ut sig inför Em, de är trots allt bara en vecka kvar. Så de var fotbollsexperten inom mig som talade. Efter matchen kom Johanna hit, vi promenerade, fixade naglar och hade det allmänt mysigt...

Imorgon är de chill i skolan, ska bara gå på idrott & historia. Efter det ska jag & Johanna träffa Axel en stund, vi ska plugga lite till. Sedan kanske de bär av till Boland för en dansstund. Looking forward to it..

Nu ska jag gå över till mina viktiga problem om vad jag ska ha på mig imorgon...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0