Lördag

Okej, orkar faktiskt inte skriva vad jag har gjort de senaste dagarna. De har inte hänt mycket. Jag har tagit mitt första dopp iallafall, i Graneberg. De som var så omtalat, jag tycker inte de var något speciellt precis. Men men. Annars har jag bara varit i stan och tagit de lugnt.

Jag trodde ju jag skulle åka till Stockholm idag, men så var inte fallet. Jag & Johanna träffades på stan först. Pratade med några kanadensare och sedan gick vi för att träffa Gentrit och Naim. Vid halv ett gick vi till station och träffade de andra dansarna. Då visade det sig att vi skulle till Upplands Väsby. Haha, vilket ställe de var. Vi var på något kulturhus och de var bara en massa gamlingar där och de dansade bara typ bugg och line dance, helt stört. Iallafall var vi där vid ett och vid kvart i sex typ uppträdde de. Under tiden gjorde vi inte mycket, låg i några sängar och hade det trevligt. Sedan kollade vi på uppträdandet så åkte vi hem till Uppsala igen.
I Uppsala satte vi oss på en bänk och chillade ett tag. Sedan följde Gentrit och Calle med till Björklinge. VI satte oss vid lilla badet och hade det mysigt. Dansade lite och sådär. Vid tio åkte de hem så då gick jag hem och nu är jag här.

Trevligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0